Honningmelon Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Leste en tråd her om biler, og syns de aller fleste kjører rundt i forholdsvis nye biler. Blir nesten litt misunnelig, jeg. Vi kjører nå rundt i en Mercedes 95 modell, som egentlig er veldig pen og velholdt til å være så gammel. Men, skal innrømme jeg blir biiiiittelitt misunnelig på de jeg kjenner som kjører rundt i nye flotte biler.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Vel, jeg har en bil som er 10 år nyere enn din, MEN jeg vil tro din er mye bedre! Jeg ER så lei den skranglekassa!!!!! dumme dumme hastekjøp! Savner volvoen min jeg, det var en 91-mod.. den var god den!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Mercedes her og, 90 eller 91 modell tror jeg ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 jeg kjører rundt i en 96 modell. funker fint den :-) det er enormt mange ting jeg vil kjøpe før jeg kjøper ny bil ;-)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Vi har en 97 mod opel omega B-caravan. Det er NESTEN en perfekt bil. Masse god plass og et gedigent bagasjerom, men dessverre så er den rett og slett en dritt på vinterføre.
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Neeeeida, jeg har en Honda Accord, 90 eller 91 modell.. Husker ikke helt. Brukte den daglig en periode da jeg og Hønki ikke var sammen. Men nu har den gåt over til å bli arbeidsbilen til Hønki igjen, og jeg bruker den nyere bilen.. =) Meen, skal innrømme at jeg savner Hondaen av og til, og bare MÅ ut og kjøre en tur med den.. ;D
Silje og Vaniljebollene Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Vår bil er også fra 95. Jeg kjører ikke da, så det er ikke mitt problem.
mamarama og lille banan Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 vi har en 96-modell passat stasjonsvogn. er på verksted med ødelagt drivaksel noen som har en ny bil å gi oss?
maiprinsen Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 jeg har mazda 92mod mens sambo har en nyere passat st.vogn som vi bruker. Min blir nå brukt kun til og fra jobb eller når en av oss skal noe og den som har prinsen skal ha bil også. Men er glad i min "gamle" bil jeg, blir mye fortere varm enn passaten osv. :-D Jeg selv vil nok gå for "eldre" biler enn de helt nyeste.
vildejenta Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 vi har to opel'er, en 95 modell og en 96 modell...prioriterer heller å bruke pengene på andre ting enn biler til mange hundre tusen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har heller ikke ny bil. Kjører en skoda octavia 99 modell. Jeg var faktisk også i grøfta med den og lagde noen bulker for 1 mnd siden. Jeg skal kjøre bilen til den ikke går lenger, det svarer seg ikke å selge den. Vi har små barn og kjører masse, veldig masse! Og jeg trenger ikke å være redd når barna spiser og drikker i bilen, om de kaster opp så er det kjipeste at jeg må vaske trekket til barnestolen =) Når barna blir litt større vil jeg kjøpe en litt nyere og finere bil, men sambo har lurt litt på om jeg ikke vil den i en caravelle og jeg inne på tanken, men liker bilen så godt at jeg skal kjøre den til den streiker.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har en skrangleopel 97 mod. Funker fint den!! He he. Mannen kjører fin bil da.. Men, jeg har aldri kjørt noe fancy og trives i litt lugubre biler hvor det ikke gjør noe om halvliterflasken og skolearkene mine ligger i baksetene:o)) Jeg er litt skapharry, and I love it!
mamarama og lille banan Skrevet 4. januar 2009 #13 Skrevet 4. januar 2009 må bare få sagt at bilen vi hadde før denne var en 81-modell Mazda 323...byttet den ut for 1,5 år siden
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #14 Skrevet 4. januar 2009 Neida, ikke bare du...Jeg kjører en suzuki fra 1990 og samboer kjører en passat stasjonsvogn fra 1993...
Honningmelon Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2009 Nå er det ikke slik her i huset at JEG kjører rundt i gamlingen mens sambo har en ny fin bil altså. Vi har kun denne bilen vi kjører rundt i. Neida, her kjører vi alle mann rundt i denne ene bilen
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 4. januar 2009 #16 Skrevet 4. januar 2009 Vi har begge deler:) En v70 2005 mod,en toyota 94 mod(til salgs) og en toyota 2001 mod. Biler nok og velge i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå