Mille** Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Gleder meg, bare så synd at det kun er i 2 mnd. Hun som er leder skal ha permisjon i 2 mnd., så når hun kommer tilbake igjen er hun leder igjen.....dessverre....... ( Jaja, blir gøy så lenge det varer. )
små Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Blir du igjen? Pleier du å være det? Uansett, så gøy Hva jobebr du med?
Mille** Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Hehe....jo altså, når jeg startet i jobben min hadde jeg et vikariat for ei som var leder mens hun var i fødselspermisjon. Når hun kom tilbake ble jeg flyttet til en annen avd, men da bare som vanlig sykepleier, siden de hadde avdelingsleder der fra før. Jeg jobber som sykepleier på sykehjem. )
små Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Så koselig. Jeg er sykepleierstudent, og nettopp hatt praksis på sykehjem. Spennende:)
Mille** Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Ja, det er spennende. Skjønte ikke hvor spennende det var når jeg var student, og kunne egentlig ikke tenke meg å jobbe på sykehjem. Men nå som jeg er ferdig utdannet og har jobbet både på sykehus og sykehjem så syns jeg jobben min er veldig spennende. Må kunne en del om mye, har mye ansvar og det er ekstra gøy å få være leder. Lykke til videre med studiene. )
små Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg trodde ikke sykehjem var noe for meg, men stortrivdes der jeg var. Jo takk takk Og kos deg som leder;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå