mamma til 2 :) Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Samboer'n kom akkurat hjem fra apoteket med Ricini oleum virginale... Jeg har vært fast bestemt på å ta dette siden i går, men blei plutselig veldig skeptisk... Er det andre med erfaringer her?
LilleMy med nr3 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 jeg tok det med begge mye. får hvertfall tømt tarmen. med nr 2 kom rier på kvelden samme da jeg hadde tatt det og vesla var ute dagen etterpå. fin og ukomplisert fødsel. to 2 ss første gang og deretter 1 ss etter hver tømming en tre-fire ganger. fordelen var at det ikke kom avføring under fødselen ;-) men hvorvidt det starter fødselen, tør jeg ikke svare på. mange sier det gjør det, andre ikke, noen har erfaring med styrtfødsel og ineffektive maserier. jeg er av den oppfatning at ting skjer ikke, med mindre kroppen er klar og mottakelig for det! går jo an å prøve seg frem?! lykke til! (ps. vær hvertfall i nærheten av en do, det virker fort hehe)
mamma til 2 :) Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Da har jeg akkurat vært å tatt halvannen ss... Får se nå da, om det hjelper.. Er så lei av disse kynnerene og maseriene, at jeg bare vil ha han ut... Blir nok doen på meg i natt kan jeg tenke meg...hehe
lchristin-nydelig tulle Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 hva er det for noe rart? aldri hørt om...kanskje bare jeg som er dum...hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå