Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har fått noe greier på tunga faktisk! Det begynte som en slik en "jugeblemme" som man får av og til, og den kom på torsdag etter at jeg hadde drukket den sjokomelka med grønn skrift og brun kartong. Dagen etter var den blitt værre, og det hadde blitt mange mange fler slike blemmer på tuppen av tunga. Det svir og klør, og jeg kjenner det hele tiden. Hadde dette vært i dåsa hadde jeg gått ut i fra at det var sopp. Drakk litt sjokomelk istad også. Går på mercelon p-piller. Ellers er kosten og alt som normalt. Og er det noe jeg er nøye med, så er det tennene mine, så det kommer hvertfall ikke av at jeg ikke har pusset dem godt nok. Så hva er nå dette fornoe rart? Det plager vettet av meg, og det blir bare værre!
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 kan ikke være hånd munn og fotsyke?? det er blemmer i munnen, i hendene og under føttene.. en helt ufarlig sykdom, bare plagsomt.. og veldig smittsomt... tror egentlig det stort sett er barn under 10 år som får dette, men har hørt om flere voksne også i høst...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Blemmene er små og hvite! Og de ser ut som dissa jugeblemmene, bare at nå er det tusenvis, hvertfall hundrevis av dem! De er konstant kløende og sviende, og jeg klarer snart ikke spise mer fordi det gjør vondt og svir! Har ikke noe i hender eller på føtter
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Svar svar svar! Trenger å vite om det er noe jeg kan gjøre for å få det bort! Om ikke det, hvertfall noe som lindrer. Vann lindrer litt... Men kun når det er i munnen.
Libido- Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Man kan ha munn, hand og fot syken uten at du får utslett "overalt"
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 Okey. Men forsvinner dette av seg selv eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå