millere Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 og har følt det de siste fire dagene. I morgen går jeg inn i uke 7, så dette kan jo vedvare noen uker til. Værst om morgenen før jeg får i meg mat, men ellers går dagen med på å holde seg nærmest mulig kjøleskapet når kvalmen melder sin ankomst igjen. Her går det i pizza og pølser og cola, det eneste som funker. MEN, er lykkelig bare jeg kommer meg i gjennom 1.trim uten å miste. Har en god følelse så får satse på at den holder - denne gangen!!
s82 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg og, er ikke "våken" før i 12 tiden på dagen, og i morra begnner minsten i barnehagen igjen, og jeg sitter å lurer på hvordan jeg skal få a dit... Er selv skemeldt.
Magica_fra_tryll Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Åh! Det er akkurat slik jeg føler meg... litt halv-kvalm, konstant tørst, alltid lyst på noe snacks, på do oftere enn vanlig, kjempe trøtt og sliten.... Virkelig fyllasjuk! Hehe... I går var vi på middagsbesøk og samboeren min har vært litt fyllasjuk han også i dag. Så nå vet han jo hvordan jeg har det hver dag ;-) Og - Det GÅR bra Millere! :-)
millere Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 YES-IT DOES:))!! Haha, det må være godt for noe å føle seg konstant fyllesyk over flere uker. Et jeg i lik form som i dag, i morgen, skal det blir artig å holde dette skjult på jobben fremover. Det blir mildt sagt et skuespillerposjekt verdt en Oscar om jeg får det til;))
Lovehearts Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har forferdelig ubehagelig mage. Akkurat slik mage man har når man er SUPER nervøs, slik er min mage HELE dagen. vært slik i en uke nå. uff, vil liksom bare slappe av i magen men får det ikke til. Tror jeg har mild forstoppelse. Konstant kvalm, klarer nesten ikke spise noe, klarer ingen snacks og før gikk det i snop hele dagen. Må presse ned en skive eller en yoghurt på dagen. Forrige gang jeg var gravid varte dette ut uke 14, jeg begynnerpå uke 7 i morgen. Jeg begynner på skolen igjen i morgen så vet ikke helt hvordan dette skal gå. men glad for at alt er bra med barnet selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå