Gå til innhold

Åssen konebil kjører dere..? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på plass til barnevogn å 2 barneseter baki.

Må kjøpe meg ny bil,vi får en ny liten baby i september.

Vil ha en bil som man ka slå sammen vogna uten å må ta ifra hverandre alt sammen for å få plass.. :P

Fortell gjerne positivt og negativt om bilen deres damer.. ;)

Å fortell gjerne pris :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mazda 5 2007 modell, god plass i alle seterader, kan ha 7 seter om 9 åringen skal på fotballkamp, ellers god plass, til seter ogunger og bagasje

Jeg kjøpte den ny, etter ordre fra mannen, skulle ha en god, trygg sikekr bil..kosta nesten 350 000

Skrevet

Finnes mange biler hvor man bare kan klappe sammen vogna å sette den inn, uten noe demontering. Sp.målet er om du skal ny bil eller ny-brukt bil.

Jeg kjører 2000 mod. golf 4 highline, får plass til simo kombi vogn baki der, det er også 4 dørs så jeg kan fint ha to seter bak :)

Pris kommer helt an på. i vw golf 4 kan du velge mellom trendline, komfortline og highline. mellom 40-150.000 :)

Lykke til.

Skrevet

Jess, tenkte å ikke kjøpe helt ny bil.. ikke over 100.000, det er maks grensa :)

Skrevet

Jeg kjører en opel vectra stasjonsvogn -07 mod, en av de lengste bilene på markedet i sin klasse. Har plass til to barneseter, emmaljunga edge duo baki, og gubben på over 1.90 foran, og det er fremdeles god fotplass til 12-åringeni baksetet! Er kjempefornøyd, og har ikke tenkt å bytte den ut. :-) Betalte ca 370 000 for den ny.

Skrevet

vw har da mye fint... :)

Anbefaler golfen, nå er det gode tider for å prute åsså :) Dra litt rundt å prøve å ta med vogna, eller lån en vogn om dere ikke har.

Skrevet

Kjører audi A6. Kjempebil,kunne ikke evært mer fornøyd,stor plass til både vogn og baggasje+litt til;)

Skrevet

Jeg kjører en Wolksvagen Sharan 7 seter 2006 mod. Helt super!! Billig i bruk, goood plass til 4 små, sammenslått vogn, varer ++++:=)

I tillegg har vi en Shervrolet Tahoe -97 mod som mannen bruker til og fra jobb og sånt.

Skrevet

Jeg kjører en Wolksvagen Sharan 7 seter 2006 mod. Helt super!! Billig i bruk, goood plass til 4 små, sammenslått vogn, varer ++++:=)

I tillegg har vi en Shervrolet Tahoe -97 mod som mannen bruker til og fra jobb og sånt.

Skrevet

Her kjører vi VW caravelle 2004modell, lang type. Kjøpte den brukt for 300 000. Men det er mange tilsvarende på markedet som er eldre til en bedre pris. Den har plass til en voksen seng baki i lengden. Har to kapteinstoler foran og en rad med 4 plasser bak. Plass til hvertfall 3 barneseter ved siden av hverandre. Vi er veldig fornøyde. Triller inn dobbeltvogn og enkeltvogn i bredden uten å slå sammen. :)

Jeg har hatt lappen i litt mindre enn ett år, og bor i oslo, så må si jeg synes det var en litt stooor førstegangsbil. Var litt møkk med parkeringshus og sånn til å begynne med, men det er utrolig hva man venner seg til !:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...