Gå til innhold

Hvor mange kg gikk dere opp i jula da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg la på meg 3 og en halv kg:(Trodde ikke det var sant da jeg gikk på vekta i dag:(Synes ikke det vises så mye da men ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2,5. Ikke overraskende siden jeg har spist.....og spist....og spist.....med begge nevene..... ;o)

Skrevet

ca 1 kg....trodde jeg hadde gått opp mer. Føler jeg bare har spist og spist hele julen + at det ikke har vært tid til trening. Jeg går den nok ned igjen i løpet av kort tid tipper jeg:o) Jeg liker å trene + å spise sunt, så tror det skal gå bra;o) Ikke har jeg vel for mye fra før heller....så 1 kg opp er strengt tatt ingen krise...;o)

Skrevet

Huff!

Det ble 2,5kg! :-S Og jeg som skal ned 10-12kg i utgangspunktet!

Ikke så mye usunn mat, men snop og snacks hver dag. Samt ingen trening...

Nå har jeg tatt meg selv i nakken, har kuttet ned på posjonene, ikke snop og har allerede startet treningen(i går).

Skrevet

Gått opp ca 2 kilo på 14 dager, har ikke spist så mye i julen da jeg fortsatt sliter med kvalme og halsbrann.

Får satse på at det er babyen som står for vektøkningen.

Skrevet

Ingenting. Spiser ikke så fryktelig mye mer i jula enn ellers i året. Har aldri hatt noe etegilde og fråtsing i jula jeg... Men koser oss jo da. Men går ikke og spiser mat hele dagen som enkelte andre gjør.

Skrevet

Ingen!!! :-)

Spiste som gal men la ikke på meg noen ting... deilig å oppleve noen dager sånn igjen.

Skrevet

Gikk NED 3 kg jeg.

Men jeg har veldig lite matlyst for tiden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...