Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 jeg la på meg 3 og en halv kg:(Trodde ikke det var sant da jeg gikk på vekta i dag:(Synes ikke det vises så mye da men ;(
Mille** Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 2,5. Ikke overraskende siden jeg har spist.....og spist....og spist.....med begge nevene..... ;o)
*Rutletutt* Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 ca 1 kg....trodde jeg hadde gått opp mer. Føler jeg bare har spist og spist hele julen + at det ikke har vært tid til trening. Jeg går den nok ned igjen i løpet av kort tid tipper jeg:o) Jeg liker å trene + å spise sunt, så tror det skal gå bra;o) Ikke har jeg vel for mye fra før heller....så 1 kg opp er strengt tatt ingen krise...;o)
frk Nilsen Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Huff! Det ble 2,5kg! :-S Og jeg som skal ned 10-12kg i utgangspunktet! Ikke så mye usunn mat, men snop og snacks hver dag. Samt ingen trening... Nå har jeg tatt meg selv i nakken, har kuttet ned på posjonene, ikke snop og har allerede startet treningen(i går).
Mayken Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Gått opp ca 2 kilo på 14 dager, har ikke spist så mye i julen da jeg fortsatt sliter med kvalme og halsbrann. Får satse på at det er babyen som står for vektøkningen.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Ingenting. Spiser ikke så fryktelig mye mer i jula enn ellers i året. Har aldri hatt noe etegilde og fråtsing i jula jeg... Men koser oss jo da. Men går ikke og spiser mat hele dagen som enkelte andre gjør.
SuperGlad Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Ingen!!! :-) Spiste som gal men la ikke på meg noen ting... deilig å oppleve noen dager sånn igjen.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Gikk NED 3 kg jeg. Men jeg har veldig lite matlyst for tiden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå