Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Noe jeg overhode ikke vil, maser i ett om at vi skal ha trekant med en annen gutt. Det han ønsker å se er at en annen gutt har sex med meg. Han ønsker også at jeg skal ha være med en type hjem etter byen for å ha sex med han. Jeg ønsker ikke å gjøre noe av delene og syns det er litt sårt at han ønsker å "utlevere" meg til noen andre. Hva tenker dere om det hele? Vært borti noen typer som ønsker dette?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Hehe, 1. så har ikke typen følelser for deg lenger og håper på å få noe til å late som han blir sjalu over og kan gjøre det slutt. 2. Så er han bifil eller homosexuell. Noe er galt her... ingen gutter vil ha gutter med.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Joda, noen gutter tenner på dette. Jeg har sett det ødelegge forhold før, og synes ikke du skal gjøre det. Særlig ikke siden du egentlig ikke har lyst i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 De tenner kanskje på det, men de takler ikke sjalusien etterpå. Så da er forholdet dømt til å mislykkes. Da er det bedre å ta med ei jente. De tenner de enda mer på. Men spørs om du takler sjalusien der i fra.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Er ikke noe du skal tenke på en gang... Du vil ikke, du skal ikke tvinge deg til å gjøre noe du egentelig ikke vil, da kommer det til å skjære seg, ganske garantert... T ror mer på en jente til da faktisk.. Men fortsatt, du må jo ha lyst til å gjøre det, dumper han deg pga du ikke vil gjøre det så er han en dust... Snakk med han og fortell at du virkelig ikke vil gjøre dette.. Foreslå heller andre ting for å piffe opp samlivet... Sex forran andre mennesker f.eks..?? Dra på hotel og ha sex på noen spennende steder der... Vi haddde kamera engang og sa vi var fra vi menn og skulle ta bilder i bassenget på et hotel midt på natta, vakta låste opp for oss .-) hehehe :-) Fortell om din fantasi, hva vil du gjøre??? Han har sikkert noen andre fantasier også som han vil få ut i live... :-) Snakk ordentelig med han du... Men du spurte.. Ja det finnes mannfolk som liker det din type vil.. Er nok ikke så allt for mange av de... Men det er ikke unormalt... Lykke til iallefall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå