beben min Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 jeg er alenemor til ei på 9 mnd og har ikke kontakt med bf pga att han sliter med alkohol og deprisjoner. og nå spør folk meg om jeg har tenkt på å få meg avlastningsfamilie til hun, siden jeg ikke har så mange rundt meg. hva synes dere? er de for tidlig eller?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 om det er fortidlig å få hjelp? nei om du trenger hjelp så er det ikke det. men du vet, det er ikke alltid like lett å få avlastningsfamilie igjennom barnevernet. men lykke til! om du ikke får avlastingsfamilie så kan du helt sikkert får kranglet deg til barnehageplass og da kan du sove ut/gjøre andre ting på dagtid.
beben min Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 jeg føler jeg ikke trenger de ,mn mange sier att de gjør godt for både meg og hun å være litt fra hverandre. dem sa de også på hs att de burde jeg vurdere. og dem var villi å hjelpe meg med på å få avlastning og barnehageplass.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 får du bhg plass bør vel det holde eller?Min er 2,5 år nå,har ingen avlastning utover bhg,men det er da ganske mye det da,...For min del blir avlastningsfamilie for dumt,sikkert deilig innimellom,men jeg har selv valgt å få barn med en jeg visste ikke kom til å være der i det hele tatt..Man må ta ansvar for valgene en gjør..
beben min Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 ja klart de, har ikke sagt noe annet heller jeg enn att jeg vista hva jeg gikk til og att bf ikke kom til å være til stede eller hjelpe til på noen måte. mn er jo bare de att alle trenger jo å komme sej ut i blant og treffe andre. og siden jeg ikke har noen i nærheten av slekta so bli de vanskli å få pass til hun om jeg vil gjøre noe en helg. eller bare slappe av.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Trenger du det da? Må jo tenke litt på deg selv. Du kan vel om ikke så altfor lenge ha henne i barnehage, og da bør vel det holde. Men mindre du føler at du trenger avlastning.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Er helt alene med en på 9mnd jeg også og har ikke noen barnevakter fra familien nær heller. Jeg har ikke tenkt å skaffe avlastningsfamilie til barnet. Blir ikke noen alenetid til meg nei, men vi får finne på ting som barnet kan være med på da, så vokser de seg til. :-)
beben min Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 klart de hadde vært godt me litt avlastning en helg i blant. føler jeg ikke gjør noe annet enn å sitter inne heller. og att jeg har mistet mange av mine venner etter jeg fikk hun og vart heimeværende.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 jeg sender deg en PM. den er hos deg om 2 min
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 2 minutter er vel nesten de samme som 5? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå