Gå til innhold

noen som har 2tette? eller vil ha det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 2barn,ei som blir 4 å ei nyfødt..

vet ikke om vi bare skal ha de, eller ha flere.

hvis vi skal ha en til vil vi vente,men er det bedre å få to på rappen egentlig?

hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine blir det altså 14 mnd imellom. Ikke meninga å få så tett, men helt topp når d først ble sånn! ALLE jeg har snakket med som har nesten like tett som meg anbefaler det, og sier det er best når de først er i siget med små barn. så blir man ferdig, og at de får masse glede av hverandre, istedenfor å vente til eldste er flere år..

Tror det meste har å si er innstillinga faktisk. Jeg tenker veldig positivt på hvordan det blir og tror jeg takler det bedre da..

Skrevet

hvordan var svangerskapet ditt da? var det tungt når du hadde en baby å ta deg av i tillegg?

Skrevet

Hei:-)

Vi har 16 mnd mellom nummer en og to og syns det har vært helt

topp:-)

de er nå 4 år og 2 år 8 mnd og har kjempeglede av hverandre. Leker masse sammen.

Det var tungt mens jeg gikk gravid , mest fordi jeg blir VELDIG dårlig i begynnelsen og på slutten visste det seg at jeg manglet masse vitaminer. Men etter at minsten var født merket jeg egentlig ikke store forskjellen på en og to :-) (ikke før nummer to begynte å kreve mer selvfølgelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...