alvilde Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 jeg har 2barn,ei som blir 4 å ei nyfødt.. vet ikke om vi bare skal ha de, eller ha flere. hvis vi skal ha en til vil vi vente,men er det bedre å få to på rappen egentlig? hva er deres erfaring?
kariuss Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Mine blir det altså 14 mnd imellom. Ikke meninga å få så tett, men helt topp når d først ble sånn! ALLE jeg har snakket med som har nesten like tett som meg anbefaler det, og sier det er best når de først er i siget med små barn. så blir man ferdig, og at de får masse glede av hverandre, istedenfor å vente til eldste er flere år.. Tror det meste har å si er innstillinga faktisk. Jeg tenker veldig positivt på hvordan det blir og tror jeg takler det bedre da..
alvilde Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 hvordan var svangerskapet ditt da? var det tungt når du hadde en baby å ta deg av i tillegg?
Kjærlighet <3 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Hei:-) Vi har 16 mnd mellom nummer en og to og syns det har vært helt topp:-) de er nå 4 år og 2 år 8 mnd og har kjempeglede av hverandre. Leker masse sammen. Det var tungt mens jeg gikk gravid , mest fordi jeg blir VELDIG dårlig i begynnelsen og på slutten visste det seg at jeg manglet masse vitaminer. Men etter at minsten var født merket jeg egentlig ikke store forskjellen på en og to :-) (ikke før nummer to begynte å kreve mer selvfølgelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå