shewolf og 2 valper Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Gullet på 2 år og jeg reiser til Gran Canaria om 1 uke, og da lurer jeg på om noen vet om vi får kjøpt pampers-bleier på butikkene der nede eller må jeg ha med 3 ukers forbruk? Det samme med Nestle barnegrøt (eller tilsvarende)? Han får grøt de dagene har får det for seg at han ikke liker annen mat... ja, litt sær i matveien fortsatt Hvor nøye var dere på å ikke bruke vannet i kranene? Tenker til tannpuss etc? Vi har fått anbefalt av lege og apotek å spise Imodium hele oppholdet.
Fisk med CV Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Du kan fint bruke vannet i springen til tannpuss. Grøt bør man ha med hjemmefra eller bare gi han noe annet, da all grøten der er tilsatt honning eller kakao. Ekkel og Sweet med andre ord. Bleier får man tak i på feks Spar, Dodots er det samme som pampers hjemme. Handler du på de større butikkene (Spar i Arguineguin feks) koster de ikke så mye mer enn hjemme i Norge. Det er ikke alle butikkene som har up & go, men leter du litt finner du nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå