Gå til innhold

hva gjør dere som ikke har bhg plass??


muchaneta

Anbefalte innlegg

Vi skulle gjerne hatt bhg plass fra januar,men så heldige har vi ikke vært. Hva gjør dere andre??Er det mange som bruker dagmamma?? Er veldig skeptisk til det selv.Kanskje er det noen her som kunne tenke seg å bytte barnepass? Jeg trenger noen som kan passe jenta mi to til tre dager i uken..Jeg kunne tenke meg å ha et dagbarn de resterende dagene så vesla får en lekekamerat.Noen som kunne tenke seg en sånn løsning på bhg problemet i oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare si til dere som ikke har barnehageplass at dere må rett og slett ta saken i egne hender. Bor i Oslo og fikk høre tidligere i høst at vi ikke kunne forvente plass fra januar. Da ringte jeg litt rundt til barnehager vi ikke hadde søkt på, og vips så hadde vi tre tilbud. Jenta vår begynner imorgen i en flott barnehage,så nå er alle bekymringer løst. Et annet tips er familiebarnehager. Der var det iallefall flere ledige plasser. Bedre alternativ enn til dagmamma om man er skeptisk til det.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har løst det med at jeg skal jobbe 50% nattstilling... Mannen skal forsøke å ta seg avspasering/hjemmekontor de dagene jeg har behov for å sove. Men jeg kunne jo eventuelt tenkt på det med å bytte barnepass... Skal høre litt med hva mannen mener! :o)

 

Hvor mange timer trenger du eventuelt pass de dagene, er det faste dager i uka eller varierer det og hvor i Oslo bor du? :o)

 

Jeg har fått satt opp turnus frem til slutten av april, trenger pass hver tredje mandag og en variabel dag i uka... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...