Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hva ville dere ha gjort da? Send henne en melding og spurt hvorfor, latt som ingenting, eller fjerna henne fra messenger? Jeg blir faktisk litt lei meg jeg. Det er som regel hun som har begynt å snakke med meg, så det er ikke for å få fred heller.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 jeg blokkerer mine venner når de har virus, og gir dem beskjed om at de må ordne opp i det før jeg tillater dem igjen. Kan det ikke være noe slikt som har skjedd da? Uansett jeg hadde spurt, og hadde jeg fått til svar at hun ikke ville ha meg mer på messenger så er det ikke så mye jeg kunne ha gjort med det. Men hadde svart på samme måte med blokkering på msn, facebook og det som er.....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 samboe blokkerte meg uviten om det hehe. Og det gjorde han med min beste venninne også. Og han aner ikke hvordan. Kanskje det har skjedd en feil med henne også? At hun ikke har ment å blokkere deg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Nei jeg tror ikke det har vært noe virus. Har ikke så lyst å slette henne fra facebook etc. Jeg er jo ikke sur på henne for å si det sånn... jeg har bare så lyst at hun skal få vite at jeg vet, uten å konfrontere henne direkte. Sikkert barnslig men men.. Sannheten er at jeg blir litt lei meg. Dette er en venn jeg har gjort så godt jeg kan for å hjelpe, og jeg er glad i henne etc. Derfor sårer det meg jo at hun ikke vil ha kontakt lengre.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Men du vet jo ikke om det er fordi hun ikke vil ha kontakt med deg mer. Som nevnt det kan være uhell, virus whatever. Snakk med henne og finn det ut - det er bedre å få vite grunnen enn å gå uviten.
Mom2Two Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Det hender jeg blokkerer alle utenom f. eks èn på msn hvis jeg vet jeg skal ha en lang samtale med vedkommende som krever min fulle oppmerksomhet. Da slipper jeg at det piper i hytt og gevær, for ikke alle er like flinke til å respektere "busy", "be right back" osv. Så det trenger ikke være vondt ment. Jeg hadde i hvert fall bare sett an.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 du kan ikke ha så mange på messenger iallefall. Kan du ikke bare appear offline da?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 hmm...hadde det skjedd meg tror jeg nok at jeg hadde tatt det som at hun ikke ville ha kontakt lengre. hadde ikke giddet å ha henne på facebook etc heller
Mor di! Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Rett før pc-en min kræsjet med virus, blokkerte den alle mine venner fra messenger...så trenger ikke være noe verre enn det! =)
Mom2Two Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har ikke så mange på msn, bruker skype chat + facebook mest, jeg. Synes skype chat er bedre.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 hade jeg vært deg så hade jeg ikke orket å bry meg, er hun en god nok venn så hade hun gitt deg en forklaring på det.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Oi, da har min pc blokkert mange i løpet av julen også. For den hadde over 11.000 virus! Har bestilt full overhaling:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Det er ikke så mye vits i å tolke så mye da. Sjansen for at hun slettet deg av den grunn at hun ikke vil chatte med deg er nok størst. Kanskje ikke så god venninne alikevel?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 Alle vet jo at man kan sjekke sånt da. Da hadde jeg spurt henne rett ut. Har det en naturlig forklaring får du svar på det, er det fordi hun ikke vil ha kontakt får du svar på hvorfor. Det kan jo ikke være uten grunn liksom...viss hun bare blokker deg uten grunn så er dere vel ikke sååå gode venner som du skal ha det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå