Gå til innhold

Jeg er så "gravid"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at puppene er tunge, småkvalm..

Men!!

Har relativt stabilsyklus som tuller seg innimellom.. Lagt på trettito dager siden ca mai. Men i november, 36 dager, eksamen og sånn, så kanskje det hadde innvirkning?

Ganske sikker på EL den 17.desember, tjukt lyserosa slim.. hoppet i høyet.

Og i morgen er dag 36! Håper jo egentlig at syklusen er 32 dager. Er redd jeg rett og slett håper for mye. Tenkte å teste den 10ende hvis tanta ikke er kommet. Men kommer det mer "symptomer" så skal jeg teste i uken.

Merkelig dette her, at jeg er så "gravid"... mentalt i hvertfall. Ikke de helt store forhåpninger egentlig. Noen andre som er "gravide"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Jeg har det på samme måten. Er ikke helt sikker på når jeg hadde EL og om jeg har hatt det i det hele tatt. Sluttet på Mini-pillen 22. des har stort sett hatt sex hver dag siden og føler meg VELDIG gravid nå. Har bestemt meg for å vente en uke til før jeg tester. Det kan jo være at det skjer masse rart med kroppen fordi jeg har sluttet på pilla og at det er syklusen som starter igjen. jeg venter i spenning og krysser fingrene for oss begge og alle andre her inne som tror og håper.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...