Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Ja, jeg skal ta graviditetstest i morgentidlig eller inatt, men vil gjerne høre hva dere tror: Jeg går på p-sprøyta, gått på den i noen mnd. Nå skal jeg slutte på den, siden vi skal prøve på nr 2. Sprøyta jeg tok sist, går ut i slutten av januar. Nå lurer jeg på om jeg kan være gravid allerede nå, siden det er så mange symptomer som tilsier det. Men er redd for det er feil, så vet ikke om jeg i det hele tatt tør å teste... Redd for å bli skuffa, hvis dere skjønner..Høres sikkert dumt ut men.. Her er symptomene: - 3. juledag, (som er noen uker siden nå) hadde jeg en bitteliten blødning som var ferdig samme dag. - De siste ukene har jeg vært KJEMPE trøtt, føler meg heller aldri uthvilt. - Jeg tisser hele tiden, å nei det er ikke UVI, kommer masse urin når jeg tisser å finnes ikke vondt. Jeg må opp minst 1 gang om natten for å tisse, gjør jeg aldri ellers (måtte det under forrige svangerskap) - Puppene er ømme, brystvortene er litt "svulmende" og "hovne" og kjempe såre. - Økt utflod. - Blir lett kvalm, å kan ikke spise mye for da ulmer det i brystet. - Er veldig irritabel. Hva tror dere?? Syns jo det er veldig rart om jeg har disse symptomene, å jeg ikke er gravid!? eller!? Å hvis jeg har så mye symptomer, er det vel ikke for tidlig å teste i morgen tidlig\inatt?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 du må ta testen i morgen tidlig, funker best på morgen urin
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Ja vet det, men det jeg tenker da, er at jeg tisser veldig mye når jeg står opp om natta i 4 tiden, å når jeg da skal tisse på morgenen igjen er det ikke like mye.. så tenkte kanskje den natturinen ville være bedre..? eller er det helt feil? hehe:-) HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Du har jo brukt prevansjon, så teorien for at du er gravid er ganske så liten. Men man vet jo aldri:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Ja ikke sant...! Så derfor jeg blir litt sånn småtullete... Men hvorfor i alle dager har jeg disse sypmtomene da? Moren min tulla med at jeg hadde innbilt svangerskap. Blir litt stressa her jeg nå:-P HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Men slik prevansjon er ikke 100 % sikker, så det kan jo være at du er en av de heldige.. Hold oss oppdatert:) Jeg tror at du blir gravid innen kort tid,,, om du ikke allerede er det
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 3 juledag er jo ikke for noen uker siden - det er jo kun 9 dager siden...?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Beklager å måtte si det, mora di har rett... Du blir gravid om 9 mnd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 jeg har disse symptomene før jeg skal ha mensen. Man må jo ikke tisse oftere så tidlig i savngerskapet, er jo når fosteret blir så stort at det trykker på blæren. Men det kan jo være:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 3. At du har trang til å tisse ofte, dette gjelder både det første trimesteret (den første tredjedelen av svangerskapet) og i den niende graviditetsmåneden. I første trimester er det fordi nyrefunksjonen og blodmengden har økt, og kroppen kvitter seg fortere med avfallsstoffer. Inntil fjerde måned og i siste del av svangerskapet er det hovedsakelig fordi den voksende livmoren gir et direkte trykk på urinblæren. Etter fjerde måned har livmoren vokst opp og ut av bekkenet slik at den ikke trykker direkte på urin blæren lenger. Dette er tatt ut fra barnimagen.com, uke for uke: uke 3. Men såklart, jeg får bare se det ann. Tusen takk :-) HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #13 Skrevet 4. januar 2009 ta testen du... jeg selv har blitt gravid med p-stav, p-piller,-spiral...og nå etter gubben er sterrilisert...etter mitt fjerde barn skal jeg under kniven,kanskje det hjelper.. og jeg også ble helt tullete...og tenkte hver gang at jeg bruker da prevangsjon....men det biter ikke helt på meg... jeg er like glad for alle mine barn, bare så det er sagt.... og ja, jeg også fikk disse symtomene...og vennene mine trodde jeg var sprø... men neida... masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå