heiableia Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har de siste ukene tidvis fått ganske vonde kynnere med sterke mensmurringer. De seneste dagene har disse kommet oftere, men langt fra regelmessig. Det nye er at jeg av og til får følelsen av at kynnerne snurper sammen lungene mine også, ikke bare magen. Får vanskeligheter med å puste normalt i noen få sekunder, men det er nok til at det føles litt ekkelt. Noen flere som har opplevd det på samme måte eller vet noe om det?
Mammantiltigerogentil Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jepp, jeg har hatt det på akkurat samme måten!! Jeg har faktisk kjent pusteproblemene først, og så forstått at det er en kynner på gang! ) Har hatt lite vondt ifbm kynnerne da, så det med pustingen har vært noe jeg har tatt opp med jordmoren. Hun bare nikket pent og sa at sånn kunne man vel også oppleve det hehe
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Har det sånn jeg også, uff slitsomt.. håper det snart er over nå.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 hmm, ja det er egentlig det jeg føler også, men jeg er ike høygravid enda bare uke31, men jeg blir også varm og får en merkelig følelse i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå