Gå til innhold

Alkohol til småbarn!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd lignende?

Var på middag hos noen vi kjenner der faren i huset gir sønnen sin på 15 mnd rester av øl glasset! Jeg trodde ikke det jeg så og ble helt satt ut.Da jeg kom til meg selv ante jeg ikke hvordan jeg skulle forholde meg til dette.Vi dro tidlig hjem.Hva foregår i hodet på enkelte foreldre??

Hva ville du ha sagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sett sånn. Syns det er sykt. Jeg bare spurte denne vedkommende om hvordan han trodde at leveren til den lille gutten taklet alkoholen. Hjelper vel lite om jeg kjefter, for foreldre gjør som de vil med barna sine.

Skrevet

Herregud a. Hvor mye alkohol er det i en halv slurk med øl?!

Skrevet

Det var jo bra at du fikk fram noe da,jeg føler litt på at jeg ikke sa i fra,men som sagt jeg var ikke forberedt på noe slikt.En ting er at de dytter i han alt av godteri og brus,saft osv,de syns synd på dattra mi 12 mnd som bare drikker vann og ikke får godteri,pomme frittes osv,men alkohol...

Ser jeg det igjen skal jeg si som deg,men håper jeg slipper å se det.

Skrevet

har også sett sånnt, kunne aldri jort det samme men tror faktisk ikke at det er skadelig om en gutt på 15 mnd får en slurk øl. med mindre det skjer ofte

Skrevet

Det det går på er ikke mengden,men at det virker som om det ikke er grenser for hva man kan putte i en liten kropp.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde klart å skjule hva jeg hadde syntes om det! Men vet ikke hva jeg hadde sagt. tror ansiktsutrykket mitt hadde sagt det meste.

Skrevet

De fleste barn elsker jo øl. Og de aller fleste har smakt det. Ser faktisk ikke problemet. De får jo ikke øl hver dag, og heller ikke mer enn en halv slurk eller så sikkert.

Skrevet

når sønnen min var 6 måneder så måtte jeg seriøst krangle med faren min for å få han til og forstå at en på 6 måneder ikke får smake på øl...

jeg tror rett og slett han føler seg slem om han ikke gir småen alt han peker på, og når jeg sier nei, så blir faren min satt i en lojalitetskonflikt som han syns er fryktelig vanskelig.

men det går heldigvis bedre nå en før. han ser jo at småen "liker" at jeg sier nei og passer på han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...