MorStine+jente09 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg er førstegangsgravid, og er overvektig. Veier 94 kg fordelt på 164 cm. Mye av fettet ligger rundt magen min. Er overlykkelig med tanke på at jeg er gravid, men ganske deppa fordi jeg er redd folk kommer til å bare se på meg som feit og ikke gravid. Særlig redd er jeg redd for UL.. Tenk om ul ikke viser babyen en gang bak fettet. Høres sikkert helt teit ut, men er ting jeg er bekymret for :S En ting er bare greit, jeg skal begynne å trene mer og holde meg i form nå når jeg er gravid.
__sommerbaby09__ Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 hei tror ikke det har noe å si... håper alt går bra lykke til!
MorStine+jente09 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Håper ikke det! Tusen takk for lykke til'et Håper alt går bra jeg også!
superspent75gravid Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Heisann, Hører egentlig til på "bli gravid" sidene, men drømmer meg bort litt her innimellom;)) Ville bare si til deg at det er ikke noe problem å ta ul bilder av babyen din. Jeg er 165 og veide vel rundt 100 kg når jeg ble gravid. Jeg hadde riktignok fordelt fettet på hele meg, men så stor forskjell var det nok ikke! Tenk ikke på de kiloene du har, men konsentrer deg heller om å ikke få noen fler under sv. skapet. Jeg holdt meg unna alt søtt, også ligt produkter da hjernen oppfatter det som sukker pga at det er så søtt. Drakk masse vann istedet. Jeg la ikke på meg noenting under svangerskapet, og etter at jeg fikk ungen var jeg slankere enn før:)) Så begynnte jeg og trene, og kiloene dro sakte men sikkert... Jeg er fortsatt god og rund, men det er liksom meg;)) Har ikke noe ønske om å være en sylfide!! PS: problemet med magefett er at"gravidkula" presser fram det slik at man bare ser tykkere ut istedet for gravid. Jeg har "beltemage" som jeg kaller det. En over og en under navel. Tror jeg var i uke 32 før det syntes at jeg faktisk var gravid. Lykke til med svangerskapet!!
Lilladilla Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 ikke bekymre deg du. Veide 87kg med mye fett på magen, og jeg hadde ikke noe problemer hverken på ul eller at jeg bare så feit ut,, kan hende noen trodde jeg var litt lenger på vei,men men.. jeg hadde flott gravidmage..
MorStine+jente09 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for to flotte og oppmuntrende innlegg Ønsker meg så inderlig en god gravidmage som jeg kan vise frem til alle:D Jeg har tenkt å prøve så godt jeg kan å ikke legge på meg noe særlig under svangerskapet:)
AdrenaLine Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har også litt ekstra og er nok mange som har lurt på om jeg har vært gravid selv om jeg ikke har vært det. Nå er jeg derimot gravid så nå er det bare koselig at folk tenker det...Men må jo sies at det sikkert ser ut som at jeg er lenger på vei enn jeg er... Møtte en gammel kompis her som ikke har sett meg på 10-15 kilo. Da jeg fortalte at jeg var gravid sa han at han hadde skjønt det - selv om jeg da egentlig var så tidlig at det ikke syntes. Men jeg har valgt å snu det til noe positivt nå i motsetning til tidligere da jeg ble deppa. Og foreløpig har jeg klart å holde vekta mi. Fått litt større mage, men mindre fett andre steder. Juhu! Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Hei Sist var jeg 95 kg og 1,68 høy. Ikke noe problemer med UL. La heller ikke så mye på meg i svangerskapet. Da men lettere få plager i svangerskapet når men er litt stor er det viktig å bevege seg. Prøv å gå turer med litt raskt tempo. Det er vært det, da det kan spare deg mange smerter senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå