Gå til innhold

Feil forum, men noen som spår her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en ma nå i helga føles alt litt trist og trått, noen her som kan spå framtid? Lurer nå litt på det meste jeg da.. Jobb og barn osv...

Blir glad om noen kan *neie*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei curly

Jeg spår ikke, men måtte inn og titte i ren nysgjerrighet.

Så trist å høre at du har hatt en ma. :( *klemmer*

Håper det går bra med dere alle sammen. Skjønner at ting føles litt tungt og trist nå ja. kjip start på det nye året.

Mange klemmer fra meg

Skrevet

Går nok bedre etter hvert, tar litt tid å samle følelser og knuste drømmer eller noe.. Rart med det, man rekker bli utrolig glad i spira i magen på kort tid.

Skrevet

uff ja... jeg har aldri opplevd hverken sa eller ma (heldigvis) men skjønner at det føles tomt og trist.

Når en har barn fra før så vet jo så utrolig godt hva en mister. Du/dere må nok bare ta tiden til hjelp, og gi dere selv lov til å sørge over tapet.

*klem*

Skrevet

Vet veldig godt hva vi mister ja :( En fattig trøst er at det er naturens måte å rydde opp i det som ikke er bra. Og bare alle hormonene er ute av kroppen så regner jeg med at det kanskje blir litt lettere, jeg håper det hvertfall.

Skrevet

Dytter litt jeg...

Skrevet

jeg har tarot kort da... er ikke erfaren, men de gangene jeg har prøvd så har det stemt ganske bra. var egentlig skremmende nøyaktig et par ganger.

Skrevet

Har tarot-kort selv også, men legger ikke på meg selv. Er så fort gjort å overtolke fordi man så gjerne vil ha positive svar...

Skrevet

Om du har lyst og tid må du gjerne legge på meg? Tvilling, 73-modell. 3 barn fra før :)

Skrevet

dytter litt igjen jeg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...