Gå til innhold

Vognpose med hull til sele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man kjøper løs vognpose med hull til 5 punkts sele, passer den til vogna uansett hvilken vogn man har? Vogna er en Baby Jogger, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyjobber, er en god vogn, å med litt teknik så får man i allefall voksiposen til å passe i den.

Greia er at spennene til babyjogger er så store, at de er litt vanskelig å få igjenom de små voksipose hullene.

Hva med å ta med vogna å prøver forskjelige poser?

Skrevet

Jeg har en venninne med fryktelig dårlig råd, og vognposen hennes er så dårlig. Hun har snart bursdag, og jeg tenkte å gi henne en pose. Voksipose, er det en bestemt pose, eller er det fellesbetegnelse for dunposer? Beklager jeg spør så dumt, har ikke greie på dette.

Skrevet

Så altså vil jeg ikke ta med vogna og prøve (siden det skal være en gave og altså en overraskelse).

HI (og det var meg på 20:39 også)

Skrevet

voksi.com

Det er min personlige favoritt, har jobbet noen år på småbarns avdeling, så har vært borig en del forskjelige poser. MEN smaken er som baken, er de som syns denne posen er skikkelig dritt også.

Skrevet

Det var mye styr og mange måter å brette på. Jeg er ikke sikker på om dette er tingen for henne, for å si det sånn. Hvorfor synes du denne er så god, kan jeg spørre deg om det?

Skrevet

Jeg liker den så godt nettopp fordi den kan brettes på så mange måter.

Å siden det er snorer, så føler jeg at den passer barnet uansett om det er nyfødt eller 2-3 år, å at man kan ha posen så godt rundt, eller så løst man selv ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...