Gå til innhold

Håper snart jeg kan bli med her;-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter i spenning, på tirsdag finner jeg sansynligvis ut om jeg får bli med her eller ikke..er første mnd vi prøver så kan ikke forvente det skal være full klaff med en gang, men var det med førstemann:-) noen andre her som også håper på å bli med i sep.klubben som ennå ikke vet 100%???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper også veldig at jeg kan bli med i den gruppa her. :)

Hadde en ma i desember, og vi tenkte prøve med en gang og ikke vente til 2 mens hadde vært. Eller 1 for den sak skyld. Så spennende å se. Veit jo egentlig ikke når mensen skal dukke opp. Så spennende å se om hva utfallet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med deg i dag??? Ble den positivt? Klarer snart ikke vente selv jeg. Kan teste på fredag morgen..synes tiden går så sakte til da:( Vi har prøvd i 4 mnd nå, så jeg håper så veldig det er vår tur nå. Har ingen barn fra før av. Tvi tvi da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test idag, men den var negativ..men prøver igjen om et par dager.. dette er første forsøk her...Vi har en gutt på 2år fra før, men veldig klar for en til...du må skrive inn på fredag når testen er tatt..LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja da ble det ikke septemberklubben på meg, mensen kom idag..satser på oktoberklubben da;-) LYKKE TIL VIDERE DERE:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...