Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har 2 unger ilag med min ex. Han har de annen hver helg. en og anna dagen ellers også. MEN han er veldig glad i å sove leeeenge..da mener jeg lenge. Ungene våre er 7 og 10 år nå. Men er mange ganger de har kommet hjem og sagt pappan ikke har stått opp før rett før han skulle kjøre de hjem. Altså sånn i 6-7 tiden på kvelden. ikke hver gang han er så ekstrem, men at han sover til 2-3 vil jeg tru han gjør ja. Var sånn da vi bodde ilag også. Ikke hjelper det å si noe til han heller. Ikke kan jeg nekte han ungene, for da straffer jeg ungene som veldig gjerne vil være med pappan. Blir så oppgitt og rådvill. Og veldig veldig frustrert!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Du må ta det opp med han på en fornuftig måte. Håpe at han hører på deg. Husk at barn har en tendens til å overdrive
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 vet de ikke overdriver for han var sånn da vi bodde ilag også desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå