Gå til innhold

Slitsomt sulten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nærmest konstant sulten. Mens jeg spiser tenker jeg på hva neste måltid skal være. Jeg må vite at jeg har noe klart, siden det tar ca 30-45 minutter fra et måltid, til jeg er sulten igjen. Spiser mye epler, bananer og gulrøtter, men jeg kan jo tenke meg at jeg blir lei etterhvert.

 

Jeg har et kosthold som inneholder mest vegetariske matvarer, drikker ikke brus/saft/juice, og spiser lite godteri. Frykter at jeg kommer til å få et litt mer usunt kosthold nå når jeg alltid er sulten, kan jo ikke stå på kjøkkenet og lage mat hele dagen.

 

Er det noen av dere som har vært gravid før, som kan gi meg en liten pekepinn på når jeg kan se frem til at denne sultfølelsen avtar? Håper ikke jeg får det slik hele svangerskapet..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nr 3 for meg nå, og første gang jeg har vært SÅÅÅÅÅÅ sulten.

 

Gnager i maven konstant. Og spiser jeg ikke blir jeg kjempeuvel. Kvalm og frossen.

 

Går mye i frukt som mellommåltider, og en del yoghurt. Når det avtar aner jeg ikke. Om det ikke avtar tipper jeg at det blir mer en 7 kilo i pluss på denne runden :) Har foresten fått helt avsmak på kaffe. Jeg som ELSKEr kaffe, blir dårlig av lukten nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. :)

Jeg har blitt hekta på supper. Har funnet ut at det alltid frister, så er det super sunt. Lager store prosjoner, slik at det kan fryses ned. Det er lurt, for en gidder jo ikke stå timer og lage suppe hver dag, da er det heller bare å tine opp det du allerede har laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...