Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/04/kultur/tv_og_medier/nrk/barne-tv/4242644/ Jeg skal ærlig innrømme at det ikke har falt meg inn at Upsy Daisy er afrikansk. Syns at dette er å lete etter problemer.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Helt merkelig er det, at folk henger seg opp i sånt.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Ja og nei. Den dukken der er jo ikke Upsy Daisy. Jeg ville ikke kjøpt den.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 herrefred, nå om dagen skal ale være så politisk korrekte at det er direkte kjett å lese om rasisme, for det omhandler irrelevante ting som strengt tatt ikke er nødvendig å dirskutere!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Og Tinky Winkey er homofil! Ler godt her nå! Er det rart det blir krig i verden?? Forresten heter hun Hoppsi Deisi på norsk...
Gjest Toxic Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Shit... dersom Upsy Daisy er afrikansk, hvilket kontinent er Hinkel Pinkel fra da? Eller Makka Pakka?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Hadde ikke kjøpt en rød versjon av Lokomotivet Thomas, så jeg hadde ikke kjøpt denne versjonen av Upsy Daisy heller. Trodde forresten de hadde laget Tinky Winky homofil med vilje, og skjønner ikke problemet med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå