Alvejenta Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Trenger man vognpose om våren/sommeren? Jeg har termin i mai og lurer på hva man egentlig trenger i en barnevogn? Kunne det holdt med en vanlig dyne? Og; har man tisselaken i barnevognen? Takk for svar!
Lilletrille med to jenter Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Jeg venter nr 2 i slutten av april og tenker at det holder med lammeskinn og dyne i vogna.. Får heller ha på en tykkere dress dersom det er veldig kaldt. Med nr 1 har jeg kun brukt posen på vinteren, da den raskt blir for varm på vår og tidlig høst. Bruker ikke tisselaken nei. Ser ikke hensikt med det da en har bleie, klær og evt. dress på babyen:) (og de tisser sjelden gjennom bleia når de er så små
Musemor med tre søte små Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Førstemann kom i mars, og jeg kjøpte ikke vognpose før på høsten. Brukte en litt tykk dyne og ett ullteppe oppå på kalde dager.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Hei.. Min nr.2 kom 29.mai. Brukte bare dyne da. Kommer an på været, men dersom det er litt kaldt anbefales ullundertøy. Og vindtett dress. Men skal være dårlig vær da.. Lammeskinn å ligge på er fint. Noen babyer tisse utrolig mye, så enten tisselaken eller klut for å spare skinnet litt.. Har jeg erfart.. Mine tisset gjennom faktisk.. Og de ble skiftet på ofte.. Kan være greit å ha noe under hodet, som sitter godt fast dersom babyen skulle gulpe litt der.. Mindre arbeid å vaske liksom. Jeg kjøper forresten engangs tisselaken på apoteket. Veldig kjekke under bleieavvenning også... Lykke til..
Alvejenta Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for svar - nå ble jeg litt klokere:)
thea81 Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 hvorfor ikke kjøpe en lammeskinnspose som kan brukes til ligge skinn på sommer og pose på vinteren. se varmoggo.com mvh thea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå