CB-BabyBoy Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Så at dere hadde skrevet det på den vekttråden, ville bare nevne noe og lagde en ny tråd så det ikke forsvant. Jeg liker også søt te.. Bruker fint 5 t-skjeer i en kopp og det er for mye. Har prøvd å bytte ut med fruktose, men det er jo sukker det også. Jeg er vel ikke den første som kom på dette, så kan godt hende dere har tenkt på det. Uansett gode råd er greitt å dele Jeg har nå sakte, men sikkert redusert sukkeret - er nede i 3 t-skjeer nå. Tok det 1 av gangen slik at jeg ble først vant til smaken av 4, så 3,5, så 3 osv. Har funka selv om 3 smaker ikke sååå godt enda hehe. Te er jo sååå godt og nå som jeg har vært hjemme med lillegutt, så er det altfor enkelt å lage en kopp eller mange
Hikken Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Må bare spørre, hva slags te drikker dere da? For sånn pose-te smaker jo bajs i forhold til ordentlig nytrukket frukt-te, er jo nesten søtt uten sukker :-)
CB-BabyBoy Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Akkurat nå er det den forrest fruit fra Lipton i sånn pyramide pose - er ganske mye smak i den. Men det går vel mer på at hjernen er innstilt på et visst søtnivå og når den ikke smaker slik, så blir det feil. Enig i at endel pose-te smaker ikke godt, men hender jeg finner noen skikkelig gode. Pluss det går i omganger her; før jeg ble gravid, så var det russian earl grey som smakte himmelsk - nå er det forrest fruit, neste kan være så enkelt som yellow label. Uansett så er ingenting som å sette seg ned med en god kopp te, gjerne en bok og koseteppet rundt seg
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Den indian chai er veldig god, helst uten sukker, men med litt melk. sånn som et tips. smaker deilig av krydder.
CB-BabyBoy Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Hm har hørt at den er litt julete i smaken, kan det stemme? Altså at krydderet r kanskje kanel og ting som minner om jul? Får prøve den en gang, kanskje utvide horisonten min litt!
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg syns ikke den er julete, men det er kanel i den. Jeg er veldig glad i kanel da:) Den blir hvertfall søtlig uten å ha sukker i. Rund og god smak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå