Gå til innhold

4dpo ! Kjenner alt på ganske mye jeg,,,,,,,,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svimmel og skikkelige mensmurringer, ømt i korsryggen og stikk og dirring i livmor området.. Begynte alt dagen etter el, med svak mensmurring og stikk.. Har økt hver dag.. Det må jo vere positivt?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er 3 dpo, men jeg kjenner ingenting enda:)) Spennende tid vi går i møte nå!! Hadde vært så fint om det kunne ha lyst to streke mot oss rundt ikm;)) Jeg er nå inne i min 3 pp, og har vel i grunnen trodd jeg var gravid alle pp:P Men er det ikke sånn det er med oss? Vi ønsker det så sterkt at vi blir skikkelig "gravide"... Når det er sagt så håper jeg selvfølgelig at dine symptomer er virkelige!! Denne pp har jeg ingen tro på at jeg er gravid, for jeg har levd skikkelig usunt i jula. Bare masse godis og fet julemat. Det har heller ikke blitt noe trening på meg.. Brukte 6 år på å bli gravid med den lille snuppa mi, og det var ikke før jeg begynte å trene at jeg ble det:)) Tror derfor at det er veldig lurt;))

Massevis med lykke til, Jeg stikker nok innom for å sjekke hvordan det går med deg:)) Oppdatere litt om hvordan det går med meg også:)

Skrevet

hva betyr dpo ?....

Skrevet

dager etter eggløsning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...