-fie- Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 vil helst ha uten parfyme på ull-vaskemiddelet til babyklærne. noen som vet om noen?
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 jeg syns milo er best til ull. tror den var uten parfyme. det har også kommet milo skyllemiddel
-fie- Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 vanlig milo er ikke parfymefri... det er den vi bruker til våre klær... eller finnes det en parfymefri i tillegg?
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Milo til ull og omo color + comfort skyllemiddel til alt :-) men nå har ingen her i huset hverken sensitiv hud eller allergier da, så ingen spesielle hensyn som må taes.
Endeligtobarnsmamma Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Milo finnes uten parfyme ja, det bruker jeg Vanlig Milo er på rosa flaske, milo uten parfyme på hvit med blå kork tror jeg.
baima Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 finnes ein uten parfyme, trur flaska er kvit istede for rosa. vanlig vaskemiddel blir for sterkt på ull og lager lett små hull...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå