xxxJulianexxx Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Vi skal på ferie dit i begynnelsen av juni uten barn. Vi ønsker å bo på et leilighetshotell som ligger nær både sentrum og stranda. Vi skal nemlig ha skikkelig ferie for en gangs skyld. Noen forslag? Har dere reist med Startour, Ving eller Apollo?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har vært mange ganger på Alcudia da jeg var liten selv, men også som mamma selv:) Vi dro i juni og da blåste det endel i starten, men ble litt bedre etterhvert. Men kjempe varmt er det ikke. Kjempe fint for barn. Har reist med Startour og Ving
jeg fant firkløvern Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 For min del så synes jeg Alcudia rett og slett blir for kjedelig.. men vi var uheldig med turen, så det bærer nok preg av det. Fikk inntrykk av at de fleste hoteller er i nærheten av stranda. Så når dere skal finne hotell så sjekk kartet (vet i allefall ving har kart over sine hoteller) Været kan være ustabilt på denne tiden. Høres foresten veldig godt ut med en kjærestetur! Da får dere det nok fint uansett
danieI Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 hva skal du på alcudia å gjøre uten unger? man vasser i småbarnsfamilier overalt hadde helt klart dratt ett annet sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå