Gå til innhold

Ett spørsmål ang.bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen:0)

Jeg har ett spørsmål angående bleier.Min sønn på 2 år er alltid hver morgen helt gjennomvåt at tiss.

Det ser ut som om bleiene passer veldig bra rundt magen,men så har han alltid vært veldig mager i utgangspunktet.

Nå lurer jeg på om hvis jeg hadde gått opp en størrelse,ville den da tåle mer mengde tiss?

Håper noen kan svare meg:0)

Mange gode klemmer fra mamma til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vanskelig å si, men det kan hjelpe det. Hvis det ikke lekker ut på sidene da.

Jeg hadde samme problemet med lillebror. Det kom såå masse i bleiene at det lakk når jeg ammet selv om jeg byttet bleie ved hvert måltid. Var helt utrolig.

Jeg gikk ikke opp en str. men brukte den str som han hadde på dagtid. Oppå der tok jeg en bleie i ein større str.

Nå bruker jeg bare en truse oppå bleia, og det er nok. Den hjelper til å holde bleia på plass.

Skrevet

Hvilket merke bruker dere da? Det kan jo ha litt å si. Vi må bruke coop sine bleier om natta, fordi pampers ikke holder. Tror det har litt å si på oppsugingsevnen. Når vi gikk opp en størrelse, rant det faktisk lettere utenfor.

Skrevet

Vi bruker pampers maxi som er fra 7 til 14 kg.

Sønnen min veier bare 10 kg så han er egentlig ganske liten til å være 2 år.

Det som er det rareste er at datteren min som er 1 år bruker samme type bleier og veier omtrent det samme.....

Han er litt mager kan man si.

Tusen takk for svar:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...