ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har så smått begynt å kjøpe litt klær. Hva vasker dere klærne med? Bruker dere det vanlige vaskepulveret dere har, eller bruker dere det som heter nøytral? Vi pleier ikke til vanlig å bruke av de dyre merkene, så det jeg lurer på er hva som er best... Har snakket om at vi kan kjøpe nøytral vaskepulver å bruke på babyens klær, mens vi selv kan bruke det vi alltid har brukt.... Hva tenker dere??
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Sist gang brukte jeg det samme som vi bruker (omo color og omo ultra), men kjøpte parfymefri skyllemiddel og begynte å bruke på alle klær og handduker. Har ikke tenkt over hva jeg skal bruke denne gangen.
wegie Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/139370221
lillebøllaspringmadrass Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker Neutral på alle klær. Rett og slett for det er best for huden. Jeg får selv eksem av andre vaskemidler og da vil jeg ikke risikere det på unga. Også vasker jeg ikke en maskin med ungas og en med vår. Her går det i samma vaska allt sammen. jeg tenker litt sånn. Man putter ikke parfyme fra flaske på barnets hud, men vaskemiddel med parfyme gir jo nesten samme greia om man har klærne rett på babyns hud.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 takk for linken
to_tette? Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 jeg vasket til å begynne med med blenda sensitiv, men gikk over til nøytral etter at jenta fikk utslett, da gikk det over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå