Gå til innhold

noen som har lyst å ta en titt???fomle, anonym, stine ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er f.13.04.83

lurer på når jeg kommer til å begynne å jobbe igjen og om jeg vil trives i den nye jobben?

når jeg blir gravid igjen? og hvor mange barn d blir her i gården...og evt kjønn..

tusen takk;)

klem til alle og Godt nytt år;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke desperat men hadde vært koselig om noen ville ta seg tid til å svare...men jeg vet at d tar tid og krefter så jeg skjønner om noen ikke tar seg tid og ork til d;)

Skrevet

Heisann stratosen.

Første som detter inn på meg er 14 Februar, og 26 Februar, deretter har vi 6 Mars. Disse datoene vil være viktige får jeg opp iallefall med tanke på jobb.. En av de må være jobb-dagen du starter.

Gravid får jeg opp 16 August, 14 Oktober og 16 Desember på. :o) At muligheten er til stede for og bli gravid da...

Hvor mange barn du får er hva jeg får opp 3 stk. 2 jenter og 1 gutt, medberegnet det barnet du har.

Skrevet

hallo:) tror ikke det er så lenge til du begynner å jobbe, og føler du vil synes det er deilig å trives veldig godt:)

tror det blir tre barn tilsammen.:) får ikke opp kjønn nå...

tror ikke du er gravid før barnet ditt er to år eller, om to år... usikker men får opp to år lissom:)

kan du titte på meg igjen?

når starter fødselen? har tre cm åpning... termin020209

jeg 011083

Skrevet

kommer nok ikke til å begynne å jobbe igjen så fort;)

har en gutt på 5mnd;)

oi gravid igjen så fort..jaja blir spennende og se. mange som sier d blir to relativt tette...men ok d..tror selv jeg får tre el 4 barn så d kan nok stemme:)'

tusen takk for at du tok deg tid...

Skrevet

heisann fomle;)

får opp 12.jan på deg jeg nå;)

så spennende....

lykke til:)

Skrevet

takk takk:) håper hun kommer før det, får ikke sove om nettene pga mase rier.... men men, uansett ikke lenge igjen:)

Skrevet

dytt...

Skrevet

jeg føler ikke du begynner å jobbe igjen før det blir litt varmere i været..

tror ikke du vil stortrives i jobben...

føler du blir gravid igjen i oktober med en gutt, og at du sykemld deg i februar 2010...

tror det blir tr fire barn... 2 gutter og en el 2 jenter...

klarer du å se når jeg blir gravid igjen?

klem

Skrevet

heisann pendela;)

tror du blir gravid igjen i februar;)

ser du hvorfor jeg ikke kommer til å trives?? og ser du meg i noen annen jobb da el?? la inn et annet innlegg og ang sønnen min....vet ikke om du leste d men....

Skrevet

jeg tror det er fordi du vil være lenger hjemme med sønnen din... føler du i utganspunktet ikke har veldig lyst til å begynne å jobbe....

men tror ikke du vil misstrives, tror du vil føle det er greit når du er på jobb, men at du heller skulle ønsket at du var hjemme med prinsen..:)

Skrevet

ja oki;) da så..kommer nok til å bli satt litt mellom borken og veden ja....kjenner på d allerede nå...for innimellom ønsker jeg meg på jobb igjen slik at jeg kan koble av litt...samtidig som jeg hele tiden vil vere med sønnen min...rart d der...

er en lederjobb skjønner du, så jeg er litt skeptisk til hvordan d vil gå,samtidig som jeg gleder meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...