stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 jeg er f.13.04.83 lurer på når jeg kommer til å begynne å jobbe igjen og om jeg vil trives i den nye jobben? når jeg blir gravid igjen? og hvor mange barn d blir her i gården...og evt kjønn.. tusen takk;) klem til alle og Godt nytt år;)
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2009 jeg er ikke desperat men hadde vært koselig om noen ville ta seg tid til å svare...men jeg vet at d tar tid og krefter så jeg skjønner om noen ikke tar seg tid og ork til d;)
Stine667 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Heisann stratosen. Første som detter inn på meg er 14 Februar, og 26 Februar, deretter har vi 6 Mars. Disse datoene vil være viktige får jeg opp iallefall med tanke på jobb.. En av de må være jobb-dagen du starter. Gravid får jeg opp 16 August, 14 Oktober og 16 Desember på. ) At muligheten er til stede for og bli gravid da... Hvor mange barn du får er hva jeg får opp 3 stk. 2 jenter og 1 gutt, medberegnet det barnet du har.
kaos83 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 hallo:) tror ikke det er så lenge til du begynner å jobbe, og føler du vil synes det er deilig å trives veldig godt:) tror det blir tre barn tilsammen. får ikke opp kjønn nå... tror ikke du er gravid før barnet ditt er to år eller, om to år... usikker men får opp to år lissom:) kan du titte på meg igjen? når starter fødselen? har tre cm åpning... termin020209 jeg 011083
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 kommer nok ikke til å begynne å jobbe igjen så fort;) har en gutt på 5mnd;) oi gravid igjen så fort..jaja blir spennende og se. mange som sier d blir to relativt tette...men ok d..tror selv jeg får tre el 4 barn så d kan nok stemme:)' tusen takk for at du tok deg tid...
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 heisann fomle;) får opp 12.jan på deg jeg nå så spennende.... lykke til:)
kaos83 Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 takk takk:) håper hun kommer før det, får ikke sove om nettene pga mase rier.... men men, uansett ikke lenge igjen:)
MyB@by <3 Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 jeg føler ikke du begynner å jobbe igjen før det blir litt varmere i været.. tror ikke du vil stortrives i jobben... føler du blir gravid igjen i oktober med en gutt, og at du sykemld deg i februar 2010... tror det blir tr fire barn... 2 gutter og en el 2 jenter... klarer du å se når jeg blir gravid igjen? klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2009 heisann pendela;) tror du blir gravid igjen i februar;) ser du hvorfor jeg ikke kommer til å trives?? og ser du meg i noen annen jobb da el?? la inn et annet innlegg og ang sønnen min....vet ikke om du leste d men....
MyB@by <3 Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 jeg tror det er fordi du vil være lenger hjemme med sønnen din... føler du i utganspunktet ikke har veldig lyst til å begynne å jobbe.... men tror ikke du vil misstrives, tror du vil føle det er greit når du er på jobb, men at du heller skulle ønsket at du var hjemme med prinsen..
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2009 ja oki;) da så..kommer nok til å bli satt litt mellom borken og veden ja....kjenner på d allerede nå...for innimellom ønsker jeg meg på jobb igjen slik at jeg kan koble av litt...samtidig som jeg hele tiden vil vere med sønnen min...rart d der... er en lederjobb skjønner du, så jeg er litt skeptisk til hvordan d vil gå,samtidig som jeg gleder meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå