Gå til innhold

når flytte over på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt at prinsen skal få beholde rommet vi alle sover på nå, så skal jeg og pappaen bytte rom. Hvor gammel var din sønn/datter når de sov på eget rom for første gang???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttene min har vært ca 10 mnd da de har flyttet på eget rom. Det var ikke en dag for tidlig her i huset. Begge to begynte sove mye bedre når de kom på eget rom.

Skrevet

5 måneder. Ingenting å vente med er min erfaring. Uansett når du gjør det er det bare snakk om en overgang - alle sover mye bedre!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hun var ca 6 mnd. Hun sover bedre og vi sover bedre :-)

Skrevet

han er ca 7.5 mnd. Spiser fortsatt pupp på natten, 1 gang, og det er om å sluke puppen så er han i disneyland igjen. Hm... er vel verst for mor dette? Stole på babysitteren osv... rommet er vegg i vegg, tenkte sette sengen hans inntil veggen til vårt rom. Blir like nære som nå bare en vegg i mellom .tihi... Kan legge til at han er veldig var på lyder på kvelden og natten, må liste oss inn på rommet når vi skal legge oss, ikke noe småprating osv da er han lett lys våken...

Skrevet

hadde dere fortsatt nattamming etter at dere hadde lagt barnet på eget rom?

Skrevet

tror hun var ca 8 mnd, og vi nattamma fremdeles, hadde et håp om at det skulle gå over av seg selv når vi la henne på eget rom, men så lett gikk det ikke!

rommet hennes er uansett ganske nærme vårt, så vi er ikke mange meterne unna hverandre,

Skrevet

lucas var 3mnd. da begynte han å sove hele natten,men han våknet alltid når vi gikk og la oss. rommet hans var vegg i vegg med vårt. like greit egentlig, sånn før han ble så stor at han skjønte hva det gikk i.

Skrevet

Mulig jeg får manne meg opp til helgen.... *ser litt forvirra rundt meg her* Lille gutten virkelig blitt så stor gutt!???

Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg! Synes det var veldig vanskelig å flytte gullguttenn på eget rom. Når det skjedde var hab 7-8 mnd og det gikk strålende!!! Mye bedre for alle sammen. Lykke til!

Skrevet

Vi flytta Jonas når han var 6,5 måneder. Når jeg så hvor greit det gikk skulle jeg gjerne gjort det før.... Men har altid hørt ett år er anbefalt, men skjønte jo etterhvert at det var alt for lenge. Han sov rundt uken etter han kom på eget rom....

Skrevet

hm...da var valget tatt for meg, pappaen har alt "leid inn" hjelp til helgen. Flytte kleskap o.l.... Ønsk meg lykke tilda!!!

Skrevet

Lillegutt fikk sitt eget rom da han fylte 1 år.

Grudde meg litt til det. Var så vant til å ha han ved siden av meg, men det gikk veldig greit.

Skrevet

Eldstemann var ca 5.5mnd når han flytta på eget rom og minstemann var ca 3.5mnd:)

Skrevet

Flytta henne på eget rom da hun var nesten 11 mnd. Var lei av å amme hele natta igjennom, samt ha ei som turna rundt i senga og våkna hele tida. Har samsovet med henne fra fødselene av, og hun har vært veldig vanskelig mtp soving, men nå sover hun kjempefint om natta, hele natta igjennom:-) Det tok bare 2 dager! Det tok lang tid før jeg fikk sove skikkelig, var vanskelig å sove uten lille, gode, varme turbojenta mi ved siden av meg, men etter et par mnd sover jeg endelig godt jeg også!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...