Mammaen til engelen Luca Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hva sier det kinesiske fødselskartet her inne at dere venter? Gutt eller jente? Og de av dere som har flere barn, stemmer det på de? Min første var en gutt, og kartet sier ganske riktig at det skulle bli en gutt. Nå sier det at det er en jente. Nå skal det sies at jeg tidligere har vært hos en klarsynt, og hun mente også at det sansynligvis ville komme en jente neste gang. Så det blir spennende å se.
oss2=3,snart 4 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Det sa jente på meg forje gang, og det stemte. Nå sier det at det blir gutt, så får vi vente å se:)
vennendin Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Det ble jente sist gang, og det stemte med fødselskartet. Nå sier det enda en jente.. så får bare vente å se om det stemmer...
Musemor med tre søte små Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Sist sa den at gutten min skulle være en jente. Denne gang har jeg ikke sjekket
LilleSolaMi<3 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 stemmer ikke her,det sier at jeg skal ha gutt,men får jente=)
Thomine Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Det sier jente på den ene og gutt på den andre - og i følge den første skulle min første gutt vært jente og nr. 2 stemte med gutt, mens den andre sier jente på begge de 2 også... Så jeg tror jeg venter til å se hva som kommer ut, evt hva vi får se på ultralyd ved påsketider.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Haha, det kartet her inne og det på babyverden sier jo ulike ting på meg. Gjorde det sist også. Konklusjonen er jo klar: det er 50% sjanse for hvert kjønn og et av kartene har nok rett;)
nesten30 Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke forstå at slike kart kan være riktige jeg. Kjønnet bestemmer jo av hvilket kjønn det er på sædcellen ikke egget... med andre ord det er mannen som bestemmer kjønnet. Og det er jo nesten fifty fifty hva det blir... tror det er 51% for jente og 49% for gutt? mener jeg har hørt det en gang. Uansett, jeg tror ikke på den kinesiske kalender rett og slett fordi det ikke er mor som bestemmer kjønn, men far;) men den sier visst at jeg skal få jente;) så vi får se..
Musemor med tre søte små Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Å, viste ikke de var forskjellige, sjekket bare den på babyverden sist, men denne her sier også at gutten min skulle vært en jente. Begge sier jente på spiren denne gang også
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Det sier at jeg får en gutt men det har det gjort hver gang men jeg har en av hver fra før Tror ikke så veldig på det..hehe
2prinsesserogbim Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 I følge dette kartet skulle jeg hatt gutt sist men fikk jente.... Så vi får se....
AnnMari79 Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har ei venninne som det har stemt for begge gangene. Hun har fått en av hvert kjønn. Selv står det at jeg får gutt, så får bare vente og se til ultralyden litt senere.
Juni1180 Skrevet 4. januar 2009 #14 Skrevet 4. januar 2009 Det stemte sist gang.. Kartet sa gutt, og gutt ble det:) Denne gangen spår den jente... Blir spennende å se!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå