Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Spotter/småblør nå mellom el og ikm, hvorfor det? Har hørt noe om at det kan være hormonubalanse, stemmer det, og bør jeg kontakte legen?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg spotta alltid i mange år. sånn type hver dag. Kan være hormonell ubalanse ja. Går du på noen form for hormonell prevensjon? Noen reagerer slik på det også. Om det aldri har skjedd før så kan du jo ta en telefon til legen.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Ingen prevensjon nei, prøver å bli gravid.
små Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg hadde brunlig utflod/blødde fra 2-3 dager etter EL til mensen kom, så hadde jeg mensen en uke. Det var skikkelig fælt. Jeg vet ikke hvorfor jeg spotta, det bare var sånn:P Jeg ble gravid den 10 pp, men legen sa at det ikke skulle ha noe å si på når jeg ble gravid..
små Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Det begynte en mnd eller to etter at jeg hadde sluttet på prevansjon.. Etter svangerskapet var jeg også litt plaget med det, men ikke så mye lenger. Nå har jeg hormonspiral, så nå er det omtrent aldri noe;) Jeg spotta og småblødde gjennom hele svangerskapet også forresten. det var ikke noe gøy, men fikk mange mange UL..
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Huff, ja jeg begynte spottingen allrede samme dag som el. Nå er jeg 4 dpo og spotter enda, mer lys rød i fargen, og mer i mengden også
små Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Jeg spotta MASSE altså. brukte sånn mini tampong liksom. OG var sikker på at spotting = ikke gravid. så du kan tro jeg fikk meg en overraskelse da jeg testa dagen før ikm, med tampong i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå