Gurine og gulla Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 å buke spytt som "glidemiddel" når en prøver å bli gravid. tror jeg hadde el i går. Hadde sex onsdagsmorgen ,torsdagskvelden og i går kveld, brukte spytt alle gangene. kan jeg likevel bli gravid da??????? Håper jeg ikke har ødelagt denne ppn med det spyttet! Klarer jo ikke å bli skikkelig våt jo når det er så mye stress rundt el:(
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Det er ikke veldig fy, men har dessverre hørt at surheten i spyttet KAN redusere kvaliteten på de små svømmerne... Men, dette gjelder sikkert de som i utgangspunktet har dårlig sædkvalitet... Du har nok ikke ødelagt noe denne pp'en Og skulle du ikke bli gravid, så er det helt sikkert ikke pga spyttet... Hvis du har litt problemer med å bli våt nok kan dere jo gå til anskaffelse av glidemiddel. Finnes egne for de som prøver å bli gravide..
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 vet ikke noe om spytt, men du kan bruke romtempererte eggehvitter som glidemiddel... høres litt ekkelt ut, men det funker bedre enn ikke noe.... De har også glidemiddel som hter "Pree-seed" på billigtester,no..... den kan man bruke når man ønsker å bli gravid... håper du fikk litt svar Ike bekymre deg... du blir gravid nåpr kroppn din er klar for det! spytt har du jo i kroppen fra før, så kan vel ikke være så farlig det....
Fru Hormonell Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Neia,ingen grunn til bekymring! Tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå