Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 sambo og jeg tenkte vi skulle på kino en kveld. er det da greit å la farmor passe barnet. blir i ca 3 timer, og blir han sulten får han flaske. farmor har vært en del sammen med barnet.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 helt greit :-) gå ut å kos dere det trenger dere:-)
Moderator. Hannah Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor ikke, kos dere:-,) Enkelte her har tross alt sydd ungene under armene sine, så det er godt å se at noen klarer å se verden utenom babyspråk,bilseter, reimadress og dibmøter.
Schpoink Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Hvis du tror at farmor klarer å passe på nurket i 3timer så hvorfor ikke? Vi var utslitte å trengte barnepass av flinke besteforeldre etter 3 uker så jeg skal ikke si at det er tullete av dere å reise på kino i 3timer. Reis ut å kos dere med god samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 har ingen bekymringer for at farmor skal passe. heller ikke babyen, for han trives uansett hvor han er virker det som. men han har jo ikke vært uten mammaen og pappaen sin enda da. en veldig rolig gutt som sober på natta også, så er ikke det at vi er slitne, men prøver å ta vare på kjæresteforholdet midt oppe i det hele også HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 I usa er det vanlig å ha dem i barnehage fra de er 6 uker så jeg tror nok du fint kan la ungen din være med farmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå