maizi Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg hører fremdeles til på bli gravid, men lurer på om noen av dere har blitt gravid ved kun å ha sex annenhver dag rundt el? Er dette for lite? Veldig takknemlig for svar!!
Musemor med tre søte små Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Pga. sykdom tror jeg vi hadde sex hele 2 ganger i den perioden jeg ble gravid. En av gangene var dagen før eggløsning. Men det er anbefalt hver annen dag.
maizi Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 Jippi! Da er det håp for meg også... Er så utålmodig. Lykke til med svangerskap og baby til dere begge!
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Du vet annenhver dag er jo ikke lite. en gang i nærheten av el er lite, men det skjer jo da også
Onna Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg kjøpte Clear blue feritlity monitor og hadde sex på dagene med høy og max fertilitet.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Det hadde vi! Klaff på første pp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå