Gå til innhold

Hva gjør dere nå i kulda??


-carina-

Anbefalte innlegg

Vi har hatt mye besøk og reist mye bort på besøk... Men allikevel føler jeg at barna går litt på veggene av å stadig bare være inne her om dagen... Har jo forsøkt å vært litt ute, men etter tjue minutter synes jeg det er nok for ei lita ei, enda hun sitter godt innpakket i vogn...

 

Hva finner dere på nå som det er så kaldt ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er en del inne. Har ikkje bil så kjem oss ikkje så langt, samboeren min har vert litt på jobb om dagane så han orka jo ikkje noke når han kjem heim. Men må prøve å komme oss meir ut, får heller berre kle på ungane masse kle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mest til at vi er inne. Går noen småture på 20-30 minutter et par ganger i løpet av dagen, men lar henne ikke sove ute når det er kaldere enn minus 10. Synes i grunnen det går fint å være inne både for storesøster på 5 år og lillesøster som blir 1 år til uken. Det blir selvsagt litt løping og hyling i blannt, men de er begge ganske fornøyde med å sitte på gulvet å leke med diverse. de leker også mye sammen da. Så gjøre vi forksjellige aktiviteter - baker, spiller spil, puslespil, danser og høre på musikk etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...