Cecca82 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 jeg har nå sluttet med pilla.. det er så veldig mange som sier så mye forskjellig om hvor lang tid dette tar..er det noen som vet noe mer ? og hva slags vitaminer er det man burde ta?
maizi Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 hei cecca! Det er veldige variasjoner på hvor fort man blir gravid, så umulig å si. Du MÅ ta folsyre tilskudd, veldig viktig for å unngå misdannelser hos fosteret. Helst skal man begynne å ta tilskuddet 1 mnd før man blir gravid. Lykke til!
Cecca82 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Takk for svaret Ja, da passer det jo perfekt å begynne med folsyre nå da. Tusen takk!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Det er veldig individuelt hvor lang tid det tar..men statistikken viser at det er vanlig at det tar 6-12 mnd før man blir gravid.. Tror gjennomsnittet er 6 mnd..og litt til hvis man har gått lenge på p-piller.. Jeg spiser multivitaminer, omega-3 og folat.. Det har jeg blitt rådet til å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå