små Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har vært det i flere mnd fra eller til. Nå bir jeg kvalm med engang jeg spiser:S Har også vært plaget med dårlig ånde som kommer fra halsen på en måte. det er liksom ikke munnen som er grunnen om dere skjønner.. Hva kan dette være? Skal snart til legen, så skal høre med han. Jeg er ikke gravid.
små Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2009 jeg har også en del hjertebank og til tider veldig rask puls (hvilepuls på over 100) uten noen spesiell grunn.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Godt du kommer deg til legen. Håper du får god hjelp der og dere finner ut av det. Ikke noe særlig å gå kvalm ov ikke i form slik.
små Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 Sist jeg var der for ånden min sa han jeg skulle ta noen piller mot halsbrann og se om det hjalp. (hadde også halsbrann). nå er det MYE bedre på den fronten, men fortsatt dårlig ånder til tider. Huff. *klage litt*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Ja det er lov å klage. Du må forlange av han at han finner ut av noe. Ikke bare sier ett eller annet.. Er kanskje sammenheng med dårlig ånde og konstant kvalme? Kanskje ikke? Men han må iallefall undersøke deg. Skriv ned alt du lurer på og tenker på fra nå av og fram til legetimen og ta med deg lappen. Det er så fort å glemme masse viktig en burde sagt hos legen når en først kommer seg dit.
små Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Ja, frykter jeg må ned i magen med slange :S Har lovet meg selv at det aldri skal skje nemlig:P hehe. Men uansett, jeg kan ikke gå sånn lenger.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Hei, jeg har også hatt dette (pluss en del annet). Legen mente at det var magekatarr, så jeg fikk Somac-tabletter. Syrenøytraliserende tror jeg. Jeg er ikke kvalm lenger i det minste :-) Håper du finner ut av det! :-)
små Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 kanskje det? Hvordan fant du ut av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå