Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Fredag kom barnefar for å hente datteren. Han kom akkurat i det vi var ferdige med å spise middag. Han ble sur fordi jeg ikke hadde mat til ham også, og enda surere når jeg sa at han ikke fikk lage seg noe. Han måtte nøye seg med brødskiver. Han var heldigvis blid igjen idag da. Men hadde ikke dere reagert også om eksen kom og forventet middag? Jeg sammenlikner det litt med at en nabo kunne komme tilfeldig innom og kreve å lage seg middag der.. Han skulle gjerne fått hvis jeg visste om det på forhånd altså, men da hadde jeg akkurat ryddet, så jeg orket ikke det styret en gang til.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Haha, han forventer middag? Nei, vet du meg hva. Han kan ikke forvente noe som helst.
Hilde_85 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 HAHAHA! For en rar mann. Jeg hadde nok blitt skikkelig irritert hadde min x kommer å forlagt middag når han kom hit.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 At du er villig til å lage mat til ham om han sier ifra er vel egentlig ganske ålreit gjort. Pleier han å få mat når han kommer for å hente datteren? Hvis han pleier å få mat når han henter datteren men ikke fikk det nå så kan jeg vel skjønne om han ble litt irritert så lenge irritasjonen gikk fort over. Derimot hvis det ikke er vanlig at middagen står på bordet når han kommer for å hente datteren sin så har han ingen grunn til å bli sur. Hvis han må kjøre et stykke å det har blitt litt stress med å komme seg fra jobb å han begynner å kjenne det rumle i magen så er det ikke værre enn å plukke opp telefonen å ringe deg, være litt ydmyk å spørre pent om det ikke hadde vært mulig om du hadde laget litt ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå