Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Min gutt på 2 år sitter og setter sammen togbanen for harde livet.. Hvis han setter de feil, så bare snur han og setter dem riktig..
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Tror det er "for sikkerhets skyld" Kan kanskje være noen deler som potensielt kan være små og fare for kvelning. Min minste på 2 år har jo lekt med storebror sine leker lenge (selv om det står 3+)
Libido- Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Slik at ingen kan saksøke dem om noe skulle skje. Her har også gutten lekt med tog siden han var 1,5 år.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Tror det er for å gardere seg i tilfelle noe skulle skje? Så har det vell kanskje litt med at de i teorien er så gamle før de vil leke med det? Eller, nei, for vi har det i småbarnsavd i bhg`en! Det står forresten 3+ på de fleste dukker også. Tm dukken som var sydd og laget for babyer.... Rart!
Mom2Two Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Tror det kun er fordi de garderer seg i forhold til søksmål. Det er liksom den enkleste måten for dem å gjøre det på. Mulig lekene må gjennom mindre testing også, når de ikke skal passe for de aller minste. De fleste barn begynner da å leke med togbane veldig tidlig. Helt vanlig det. Er ikke aldergrense fordi det er komplisert å sette sammen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Ja ikke sant! Er nok derfor da, ikke tenkt på det sånn sett =)
mayaya Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Iflg en butikk som selger treleker her i byen, står det 3+ på lekene de selger fordi det koster mye mer for produsentene å få godkjenning hvis de skal testes og sertifiseres som babyleker.. Ikke vet jeg, men det kan jo være
Bettybu Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Magneten som holder togvognene sammen.... Kan falle av, og små barn spiser dem...osv... Tror jeg det må være.. Har vært borti at de magnetene faller av, men kanskje er de bedre enn da jeg startet å jobbe i barnehage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå