jippi-min første! Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 veit at det ikke er bra (men bedre enn å røyke iallefall).. gruer meg til å slutte med mini-snusen... noen andre som er like "dum" som meg? Jeg klarer ikke å slutte enda, er 6 uker på vei nå..har bestemt meg for å gradvis trappe ned,men det er vanskelig...
Trilletrill Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hallo, har snust litt av og på men aldri avhengig. Røyk sluttet jeg med for noen år siden. Den beste måten å slutte å snuse er å slutte med en gang, det er virkelig ikke bra for barnet, den suger jo alt til seg. Begynn å tygg tyggis og kjøp pastiller å tygge på. Gjerne med litt lakris smak. Du skal se hvor fort det går før vanen forsvinner, alt begynner i hodet. Dette klarer du!
Nurk_på_vei_endelig Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg snuste inntil samme dag jeg fant ut at noe var på gang...er bare 5 uker på vei nå. Var utrolig vanskelig å la være å ta mini-snusen...spesielt siden jeg har snust extra mye nå i jula...men fant ut at dette må jeg klare!!! For nurket sin skyld! Vil være egoistisk å fortsette. Nå tygger jeg tyggis som aldri før!!!:-) Dette klarer du...bare bestem deg for det!!! Lykke til!!
Sweet Georgia Brown Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Hej! Jag har snusat i 20 år och jag klarade att sluta på dagen i mars då jag fann ut att jag var gravid. Har försökt många gånger förr men det har inte lyckats. Sen dess har jag abortert 2 ganger och är nu gravid för 3 gång (3e gången gillt!!) och jag klarat att låte bli att börja igen. Hade gruvat mej väldigt till att måtta sluta, men det gick över all förväntan, jag var motiverad och det hjälpte nog.. Men, jag bruker nikotinfri snus, det finns noen typer på markedet. Bruker mest Onico med (mais) som finns på matbutiker eller Deli de Luca, men också en type som heter Choice som man köper på tobaksbutik. Den innehåller kun peppermyne och peppar. Sen har jag sett på Shell ett par andra som heter Vinter och nåt liknande. Det har jag brukt sen mars och det har gått väldigt bra! Tjuvrökte lite emellan graviditeterna till utepils och så, men för mej är det mycket lättare att sluta med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå