nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 *Jeg gleder meg over at jeg snart er halvveis i svangerskapet og kjenner spark hver dag *mamma fikk beskjed om at kreften ikke hadde spredd seg *jenta mi som sier "jeg elsker deg mamma" *at om en uke er jeg ferdig med oppgavene mine og skal møte skolejentene igjen *at jeg har en jobb der folk blir glade når de får vite at jeg er gravid, ønsker meg god bedring hvis jeg er syk osv (har ikke alltid hatt det sånn!)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 - Mannen min og jeg har det utrolig bra for tiden.. - Junior begynner å bli stor, leker så fint, hjelper til med alt og skjønner hva vi sier.. - At jeg har blitt kvitt noen ødeleggende mennesker i livet mitt, og at jeg ser at jeg klarer å være voksen i motsetning til dem.. - At jeg har en jobb hvor jeg trives med mine kollegaer.. - At det er mange av mine venner som skal gifte seg dette året..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 * Mannen min og jeg har det også veldig bra =) * Har en fantastisk 16 mnd gutt, som er verdens snilleste gutt * Har fått 100% fast stilling fra i morgen, hvor kollegaene er kjempe glad for at jeg skal jobbe fast med dem * Renten -vi sparer 3000kr i mnd fra 1.februar! * Har gått ned 10kg i løpet av 2008, og skal gå ned 5 kg fram til sommeren - noe jeg ser på som en enkel jobb =) * Gleder meg til at vi skal prøve å få en til etter sommeren, kanskje kommer det en liten i mai/juni 2009 =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 * gleder meg over at jeg har fått fast jobb, det uten ferdig utdannelse (venter bare på siste eksamenskarakter) *gleder meg over den flotte uka jeg har hatt med sønnen min, som bare er blid og fornøyd hele dagen. *har gått ned 23 kg i 2008, skal ned 15 i 2009 (helst før sommeren) *gleder meg stoooort til at jenta mi og jeg skal til tyskland i morgen! Hun har vært hos pappaen siden 3.juledag, så det ser jeg virkelig frem til!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 - En liten gutt på elleve måneder som hjelper meg å ta ut fra oppvaskmaskinen, han tar ut et og et bestikk og rekker det til meg, jeg sier: takk, takk, og han sier: gakk, gakk:) Det er en så herlig alder:) -En litt større gutt som har vært ute i dag og gått både på ski og skøyter, og sitter og ser tv nå med røde roser i kinna:) -Eldste "gutten" i huset som er så utrolig bra som både far og samboer.Han jobber "ræva" av seg så vi kan få bygd mer på huset vårt og at alt skal være klart til micro kommer til våren. -At vi er så heldige og bor i fredelige norge og at vi har det trygt og godt sammen med barna våre. Og en hel mange andre ting:)
BettyBoob Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 * gleder meg til å flytte sammen med kjæresten og etterhvert planlegge baby
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 *at vi har en frisk og velskapt gromgutt på 9,5 mnd * at gutten vår nå åler seg rundt i leiligheten og dermed finner på mye rart * Mannen min og jeg har det bedre nå, mer tid til hverandre. * flytter ut av blokk og inn i enebolig neste uke, oh joy! * at kanskje mamma kommer nedover for å hjelpe med flyttingen, og vi har ikke sett hverandre siden i sommer.
xxxJulianexxx Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 * At vi er en frisk og fin familie:o) * At vi har fått oss ny bil (som faktisk starter) * At jeg har fått meg ny jobb (begynner i morgen) * At vi endelig har tid og mulighet til å reise til syden + masse annet som har skjedd den siste tiden. Faktisk har jeg det veldig bra:o)
Snuppa! Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Jenta mi som er frisk og så god og nydelig. Og det var stort sett det hele, men håper det bedrer seg og det er mer positive ting i vente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå