Gå til innhold

Når vi får baby....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren han en gutt på 5 år. Jeg har ingen. vi har det kjempe gøysammen. men jeg sover litt lengre om morgenene i helgene og når jeg har ferie. Samboeren liker å stå opp tili om sønnen hans er der eller ikke. Men i går hadde vi en diskusjon,, hvor han var så irritert over at jeg sov så lenge, å aldr hjalp til med å stå opp om morgenen med guttongen., Og at når vi fikk baby sammen så mente han at da hadde han gjort sin jobb og skulle dermed sove lenger selv.

Er ikke det heeelt feil. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han føler seg litt ensom på morningen når du sover så lenge hele tiden.Stå opp litt sammen med de og spis frokost sammen feks.Eller overrask med frokost.Vis at du bryr deg også på denne tiden av døgnet.

Skrevet

det var jo faktisk en fin tanke ja :) takk

Skrevet

Jeg har en sønn fra før. Når jeg og mannen min bestemte oss for¨å få barn, var det en betingelse fra min side at det ikke ble lsik at jeg hadde ansvar for to barn mens han hadde bare en. Vi er en familie, alle fire, og må dele på ansvaret. Det vil si at vi må stå opp tidlig om morgenen like ofte - noe annet ville være helt merkelig. Synes det er utrolig merkelig av deg å bli liggende mens mannen din tar seg av sønnen. Det er selvsagt like merkelig av han å si at hans jobb er gjort.

Altså, pell deg opp om morgenen nå og vis at du også er en del av familien!

Skrevet

ja det er helt feil, du har ingen ansvar for ungen hans. Er det slik å forstå at siden han allerede har fått et barn ska han slippe å stå opp for neste? dommeste jeg har hørt. dessuten er det viktig at du sover så mye du kan før den nye babyen kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...