monkri mamma til 4 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 skulle hatt tr for 3 dager siden og fortsatt ingen tegn til tr. litt murringer nederst i magen. d er d eneste symptoma j har. blir litt fort irritabel da men.... har ikke tatt en test enda, tenkte j skulle vente litt.. hva tror dere?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 OI, spennende Synes du skal ta en test i morra jeg
monkri mamma til 4 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 vet ikke helt om j tørr. blir bare skuffa hvis den er negativ. får ikke kjøpt meg noen test enda hell. dårlig med penger nå også gitt. må vente 1 uke.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Forstår.. Ganske dyrt for disse testene.. Og man føler det ihvertfall veldig bortkastet hvis den blir negativ i tillegg.. Du får bare leve i håpet da, til du evt tar en test Lykke til!! Krysser alt jeg har for deg!!
monkri mamma til 4 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 ja er ganske spennede dette her. nå har j fått soppinfeksjon og d begynte d med de andre svangerskapa også. er jo ett tegn, men vet ikke helt om j skal stole på d da men..
monkri mamma til 4 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 tror j rese å kjøper en test etterpå. har fått skrapa sammen noen penger her. skal i 40 års lag på fredag, og d hadde vert fint å vite om j kan drikke noe alkohol. vet ikke hva j skal si hvis j ikke kan d men...
mammas skatter <3 Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 hei spent på å se om du har fått tatt testen jeg????
monkri mamma til 4 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2009 ja j har tatt den og j er GRAVID!!!!!!! JIPPI!!!! jubler j nå...
Lotta2010x2012 Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Åååååå så gøy!!!! Gratulerer så mye:D Lykke til med tiden fremover, håper jeg kommer etter snart;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå