Gå til innhold

Dere som har facebook....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen av x'ene deres på vennelisten deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, verken jeg eller sambo har. Hva er vitsen? Når man ikek har kontakt i idet daglige, trenger man ikke legge de til heller..

Skrevet

Nei, jeg ignorerte den eneste eksen jeg har da han la meg til som venn. Vi skiltes som uvenner, så jeg vil ikke ha noe med ham å gjøre.

Hadde det mot formodning blitt slutt med barnefar, hadde jeg ikke slettet ham som venn. Men jeg vurderer å slette svigermor..

Skrevet

Nei, ikke eksen. Aldri i livet om jeg hadde godtatt han som venn der inne! Men jeg har noen tidligere elskere, selv om jeg egentlig bare kan slette dem... Tror jeg skal gjøre det med en gang :) Som hun over her sier; hva er vitsen?

Skrevet

6 eller flere... ;P

Skrevet

Hønki har oxo sine ekser der. Hvorfor ikke.. ;P

Skrevet

Nei det har jeg ikke, men har hele familien hans.

Skrevet

Ja, de jeg ønsker å ha der så!

Det samme har mannen min, skjønne rikke problemet.

Skrevet

Jeg har faren til barna mine som venn ja. Ingen andre x'er.

Skrevet

Nei har ikke den ene x'en min som venn, ingen av oss har veldig behov for det tror jeg, hadde jeg fått forespørselen hadde jeg sikkert godtatt den, men tviler på at den kommer, og jeg kommer ikke til å sende noen forespørsel til han heller!

Skrevet

Jeg har tre ekser. En har jeg som venn, vi skiltes som venner, en vet jeg ikke om har facebook, og den siste har jeg ikke. Vi skiltes som uvenner.

Skrevet

Ja, det har jeg. Har en der. Vi var sammen for 13 år siden, var da sammen i 2år. Ikkeno vondt mellom oss, så hvorfor ikke?

Skrevet

Ja, gamle exer fra ung.tid. ikke nye

Skrevet

Ja det har jeg.. Det er en jeg ikke har. .Men det var etter en lang diskusjon som kom mellom oss på Facebook. Har til og med samboeren til den ene selv om de 2 hadde et 1/2 år langt forhold før det ble slutt med den eksen og meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...