Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hun smiler, men har heilt slutte med de hærlige agyyy lydene.. Noen som har opplevd liknende??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Ja, og det er helt normalt. Slike ting går opp og ned.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Er det? Uff ble så bekymret jeg nå..!! Ble heilt kvalm.. Er så bekymret for alt jeg da ;P
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Min har vært slik hele tiden. Plutselig er det full stopp. Du kan nok ta det helt med ro. Pludringa vil tilta igjen, og alt er i sin skjønneste orden
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Tusen takk for svar!! Så hygglig av deg! Ble letta nå ja.. Håper hun begynner snart igjen Er det lenge stopp da?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Det kommer an på hva det er, men pludring/snakking kan du være sikker på at hun begynner med igjen Dattera til venninna mi har også vært veldig fram og tilbake med lydene, men det går seg til!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Håper ikke det går altfor lenge.. ssavner å "prate" med henne ;P Er ca ei uke siden nå da..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Det er mye frem og tilbake på pludring/prating. Men skulle en baby slutte å prate når han er rundt 6 mnd, må det gjøres noe, mest sannsynlig vil den babyen være tunghørt eller døv. Da må det sjekkes.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 ok.. . Men de siste har hun bare laget gurgle lyder, ikke noe av den søte pludringen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå