Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Grunnen til at jeg i hele tatt ville ha hormonspiral,var for å muligens slippe mensen helt..satt inn for en måned siden,ble knallfornøyd de første 2-3 dagene(hadde da ingen blødning), hehe, helt til jeg hadde sex,etter det har jeg blødd hele tiden.nå i flere dager mer enn før,sikkert mens da. men blør nok hver dag..kjipt.vil det gå over eller er det slik det vil være for meg?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Du må egentlig bare vente og se. Mange har småblødninger de første 3-6 månedene. Jeg blødde hver dag så lenge den var inne. Men jeg er spesialtilfelle.
To prinsesser Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Du må nok bare vente å se ja:P Jeg har hatt min inne i 7 mnd nå og har nesten ik blødd i det hele tatt! har begynnt å få mensen nå men det er jo ingenting
line_n & sara Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 jeg blødde lenge de første månedene (unntak av de aller første dagene etter innsettning) nå har jeg menser, akkurat som før jeg satt den inn...pluss masse hormonellekviser....så jeg er egentlig ikke fornøyd med den! skal gi den noen måneder til, da, har vell ikke hatt den et halvt år ennå, men det nærmer seg!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Jeg blødde hver dag i 6 mnd da tok jeg den ut.
polarn & pyrene Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg satte inn min for ca 3 mnd siden og nå for det første har jeg sluttet å blø.Jeg og blødde litt hver dag frem til for noen dager siden så nå skal jeg bare vennte å se om jeg får den tilbake eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå